Khamis, 10 Julai 2014

cara mendapat duit lebih dari rumah,

Assalammualaikum...Ok..hari ini saya akan mencerikan serba sedikit bagaimana cara nak dapatkan duit lebih  walaupun hanya duduk dirumah sahaja...pelikkan bunyi itu?Sapala yang nak bg duit kalau ddk rumah..Bukan masuk peraduan apa2 pun..tiba-tiba duit masuk akaun..mudah saja..
Senang aja..memangla duduk rumah dapat duit bulan.tapi..ada caranya..nak tahu?mari kita kongsikan bersama..orang kata,rezeki kena kongsi sama2..barulah bertambah berkat duit kita..
 
Pernah dengar SHAKLEE..mungkin ada yang pernah..dan mungkin tak pernah dengar langsung..Tak apa2..saya akan cerita kalau yang tak pernah tahu langsung..
 
Ok...shaklee ini adalah jenama produk suplement yg sudah terkenal diserata dunia.Perbagai produk yang dijalankan oleh jenama ini.Ia merangkumi untuk kesihatan,kecantikkan,pelangsingan,penjagaaan diri hinggalah kelengkapan utk diri kita..Kenapa saya perlu cerita itu semua..Mudah sahaja..saya nak terangakan dulu maksudnya..
Inilah dia cara bagaimana kita boleh mendapat duit walaupun tidak bekerja ataupun duduk rumah sahaja..tapi..ada petua dan langkah2nya..
 
Pertama..shaklee ni menawarkan berbagai produk untuk kegunaan manusia..Caranya..kita tahu produk ini kegunaan orang ramai..
 
Nak dapat duit..walaupun suri rumah..kita boleh jana pendapatan..yang pentingnya dulu..anda kena daftarkan diri sebagai ahli shaklee..mudah sahajakan..yurannya hanya sebanyak rm 75..Apabila dah jd ahli.semua produk keluaran syarikat ini..anda boleh ketahuinya..Kalau nak beli...dah tentu dapat murah..betulkan..Andaikan kawan2 ataupun saudara berminat..anda boleh promotkan untuk mereka..jadi..anda boleh beli atas harga ahli..so..duit yang lebih itu..masuk poket sendiri..tak susahkan..tak perlu bangun awal2 pagi pergi kerja..hanya jual dengan org terdekat sahaja..Kalau kita jual kepada kenalan terdekat sahaja..berapa sen sangatlah untungnya..betul tak..
mahukan pendapaatn yang lebih seperti oranag yang makan gaji bulan2 ataupun lebih lagi dari mereka..mungkin boleh mencecah 3@4 angaka sebulan...fuyooo..mesti bestkan dapat duit banyak itu tiap2 bulan..
 
Anda impikan kehidupan yang lebih selesa..ingin bantu keluarga..jom tingkatkan daya usaha..contohnya pergi buat jualan langsung dan mcm2 lagi..
 
Nak tahu apa keistimewaan apabila anda menyertai sebagai ahli shaklee?bertuah kalau siapa yang menjadi salah seorang rakan niaga shaklee..modal hanya serendah 75..mungkin 2@3 kali ganda anda dapat setiap bulan..
 
 
 
 
Bukan sahaja dapat duit atas harga diskaun..anda mungkin berpeluang mendapat yang ini sama..
 
 
  • CASH Bonus - 2-7 angka kita boleh capai asalkan berusaha bersungguh-sungguh
  • CAR Bonus - Shaklee bukan bagi kereta tapi bagi duit. Ikut suka kita nak buat apa dengan duit ni. Nak bayar ansuran kereta ke atau nak kumpul downpayment kereta baru ke.
  • CONVENTION - Trip yang Shaklee sponsor 100%. Siapa tak suka kan kalau dapat bercuti FREE..

  • Marketing plan Shaklee sangat ADIL. Siapa buat maka dia yang akan dapat lebih. Tiada istilah upline goyang kaki  makan hasil downline. Upline pun kena berusaha keras. Dan ada juga downline yang dah potong rank upline..
    Seronokan bila dapat semua itu...Apa tunggu lagi...jom daftar sebagai ahli sekarang..rezeki tu dimana2 pun ada..cuma kita kena pandai memilihnya..
     
    Tak kisah sepanjang mana perjalanan kita dalam Shaklee, jangan sesekali putus asa. Cepat atau lambat adalah rezeki Allah swt
     
     
     NAK DAFTAR SEBAGAI AHLI...HUBUNGI SAYA SEGERA..

    ZURAIDA LAZIM
    msj:0195500014
    wssp:0173779149

    1 ulasan:

    1. jom jadi ahli..member shaklee sekarang...
      http://cahayakeikhlasan92.blogspot.com/2014/07/jom-join-member-shaklee.html

      BalasPadam

    Pengedar shaklee dan cod seluruh kawasan Sungai Petani.

    SHAKLEE.. Sudah pasti ramai anda diluar sana mengenali akan jenama terkenal ini iaitu SHAKLEE. Shaklee secara ringkasnya meniti...